Share this story
Close X
Switch to Desktop Site

News In Brief


In a front-page story April 3 on the Philippines by Paul Quinn-Judge, it was incorrectly reported that the owner of the Manila newspaper Daily Express was Benjamin Romualdez, Philippine ambassador to Washington and brother of Imelda Marcos. The owner is Roberto Benedicto.

About these ads

Follow Stories Like This
Get the Monitor stories you care about delivered to your inbox.