Share this story
Close X
Switch to Desktop Site

[ No headline ]

A jury said CBS and Dan Rather did not show ''reckless disregard for the truth'' in a ''60 Minutes'' broadcast that linked a doctor to a fraud scheme. The jury ruled against the physician in a $4.5 million defamation suit.

Follow Stories Like This
Get the Monitor stories you care about delivered to your inbox.