Menu
Share
Share this story
Close X
 
Switch to Desktop Site

Editor's Note

A front-page story in the Jan. 8 issue - "Math teacher call your image consultant" - contained quotes from British educators John Berry and John Dunford. The way the story was written, both men appeared to have been interviewed by the Monitor. In fact, neither man had.

The quotes from Mr. Berry appeared in The Daily Telegraph and The Times of London, while Mr. Dunford's remarks were from a letter he wrote to the Guardian. Our story should have been clear about the source of these quotations.

About these ads

The Monitor apologizes to John Berry, John Dunford, the Telegraph, the Times, and the Guardian. And we deeply regret misleading readers.

(c) Copyright 2001. The Christian Science Publishing Society


Follow Stories Like This
Get the Monitor stories you care about delivered to your inbox.